Spørsmål og svar for bedriftskunder
Kundeservice Bedrift topp 5
- Hva må jeg ha med i banken for å bli kunde?
- Svar:
For å bli kunde må du ha med personlig legitimasjon og dokumentasjon om din bedrift når du kommer i banken. Se oversikt over dokumentasjon.
- Hva må jeg ha med i banken for å bli kunde?
- Svar:
For å bli kunde må du ha med personlig legitimasjon og dokumentasjon om din bedrift når du kommer i banken. Se oversikt over dokumentasjon.
- Hva må jeg ha med i banken for å bli kunde?
- Svar:
For å bli kunde må du ha med personlig legitimasjon og dokumentasjon om din bedrift når du kommer i banken. Se oversikt over dokumentasjon.
- Hvordan bestiller jeg nye poser og følgesedler til Nattsafe?
- Svar:
Dette bestiller du direkte hos vår samarbeidspartner Loomis. Dette gjelder også for bedrifter som har nattsafeavtale med Nordea i dag. Se kontaktinformasjon på www.loomis.noÅpnes i nytt vindu.
- Hvordan logger jeg inn i Mobilbank Bedrift?
- Svar:
- For innlogging benytter du din personlige BankID på mobil, opprettet i vår private nettbank eller annen norsk bank. PIN koden er den samme som du benytter privat
- Du velger selv om app’en skal lagre din fødselsdato og ditt mobiltelefonnummer for enklere innlogging
- Har du BankID og sikkerhetskort fra Nordea er det enkelt å aktivere BankID på mobil i din private nettbank under Innstillinger-logg inn Nettbank Privat
- Jeg har BankID i Nettbank Privat i Nordea. Kan jeg bruke den ved innlogging til Nettbank Bedrift?
- Svar:
Ja, du kan bruke din private BankID ved innlogging. Du kan også bruke BankID fra annen bank hvis du har det. Når du skal logge deg inn, velger du fane for «BankID» på innloggingssiden i Nettbank Bedrift. Hvis du har BankID på mobil, skal du velge fane «BankID på mobil» når du logger inn.
- Hvordan kommer jeg i gang med Mobilbank Bedrift?
- Svar:
- Du må ha brukertilgang til Nettbank Bedrift og BankID på mobil
- Din mobiltelefon må ha operativsystemene Apple iOS 7.0 eller Android OS 2.2 eller nyere
- Send «APP» til 06002 for å motta nedlastningslink til mobilbanken
- Ønsker du å inngå avtale om Nettbank Bedrift kan tjenesten bestilles her
- Hvordan bestiller jeg nye poser og følgesedler til Nattsafe?
- Svar:
Dette bestiller du direkte hos vår samarbeidspartner Loomis. Dette gjelder også for bedrifter som har nattsafeavtale med Nordea i dag. Se kontaktinformasjon på www.loomis.noÅpnes i nytt vindu.
- Hvordan logger jeg inn i Mobilbank Bedrift?
- Svar:
- For innlogging benytter du din personlige BankID på mobil, opprettet i vår private nettbank eller annen norsk bank. PIN koden er den samme som du benytter privat
- Du velger selv om app’en skal lagre din fødselsdato og ditt mobiltelefonnummer for enklere innlogging
- Har du BankID og sikkerhetskort fra Nordea er det enkelt å aktivere BankID på mobil i din private nettbank under Innstillinger-logg inn Nettbank Privat
- Hvordan kommer jeg i gang med Mobilbank Bedrift?
- Svar:
- Du må ha brukertilgang til Nettbank Bedrift og BankID på mobil
- Din mobiltelefon må ha operativsystemene Apple iOS 7.0 eller Android OS 2.2 eller nyere
- Send «APP» til 06002 for å motta nedlastningslink til mobilbanken
- Ønsker du å inngå avtale om Nettbank Bedrift kan tjenesten bestilles her
- Hvordan logger jeg inn i Mobilbank Bedrift?
- Svar:
- For innlogging benytter du din personlige BankID på mobil, opprettet i vår private nettbank eller annen norsk bank. PIN koden er den samme som du benytter privat
- Du velger selv om app’en skal lagre din fødselsdato og ditt mobiltelefonnummer for enklere innlogging
- Har du BankID og sikkerhetskort fra Nordea er det enkelt å aktivere BankID på mobil i din private nettbank under Innstillinger-logg inn Nettbank Privat
- Jeg har BankID i Nettbank Privat i Nordea. Kan jeg bruke den ved innlogging til Nettbank Bedrift?
- Svar:
Ja, du kan bruke din private BankID ved innlogging. Du kan også bruke BankID fra annen bank hvis du har det. Når du skal logge deg inn, velger du fane for «BankID» på innloggingssiden i Nettbank Bedrift. Hvis du har BankID på mobil, skal du velge fane «BankID på mobil» når du logger inn.
- Hvordan kommer jeg i gang med Mobilbank Bedrift?
- Svar:
- Du må ha brukertilgang til Nettbank Bedrift og BankID på mobil
- Din mobiltelefon må ha operativsystemene Apple iOS 7.0 eller Android OS 2.2 eller nyere
- Send «APP» til 06002 for å motta nedlastningslink til mobilbanken
- Ønsker du å inngå avtale om Nettbank Bedrift kan tjenesten bestilles her
- Hvordan logger jeg inn i Mobilbank Bedrift?
- Svar:
- For innlogging benytter du din personlige BankID på mobil, opprettet i vår private nettbank eller annen norsk bank. PIN koden er den samme som du benytter privat
- Du velger selv om app’en skal lagre din fødselsdato og ditt mobiltelefonnummer for enklere innlogging
- Har du BankID og sikkerhetskort fra Nordea er det enkelt å aktivere BankID på mobil i din private nettbank under Innstillinger-logg inn Nettbank Privat
- Jeg har BankID i Nettbank Privat i Nordea. Kan jeg bruke den ved innlogging til Nettbank Bedrift?
- Svar:
Ja, du kan bruke din private BankID ved innlogging. Du kan også bruke BankID fra annen bank hvis du har det. Når du skal logge deg inn, velger du fane for «BankID» på innloggingssiden i Nettbank Bedrift. Hvis du har BankID på mobil, skal du velge fane «BankID på mobil» når du logger inn.
- Hvordan kommer jeg i gang med Mobilbank Bedrift?
- Svar:
- Du må ha brukertilgang til Nettbank Bedrift og BankID på mobil
- Din mobiltelefon må ha operativsystemene Apple iOS 7.0 eller Android OS 2.2 eller nyere
- Send «APP» til 06002 for å motta nedlastningslink til mobilbanken
- Ønsker du å inngå avtale om Nettbank Bedrift kan tjenesten bestilles her