Her har vi publisert de mest stilte spørsmålene kundeservice får. Du kan også bruke søkemotoren (øverst til høyre på alle sider) for å finne frem til ønsket informasjon raskt.
Avtale et møte, eller et Nettmøte. Nå trenger du ikke en gang gå i banken for å ha et møte med en rådgiver. Prøv et nettmøte da har du møte med rådgiveren via din datamaskin.
Se ventetider hos Kundeservice i Mobilbank-appen
Benytter du Mobilbank-appen for iPhone eller Andriod, kan du se ventetid på chat og telefon hos Kundeservice. Kontakter du oss via appen trenger du ikke identifisere deg.
Enklere for deg som kunde når du ringer oss på +47 23206001
Det er mange som ikke husker kontonummeret sitt. Derfor blir du nå bedt om å taste fødselsnummeret (11 siffer), i stedet for kontonummer, når du ringer kundeservice. Dette bidrar til at vi kan hjelpe deg raskere og mer effektivt.
Adresseendring
Foretas på telefon +47 23206001 så fremt du identifiserer deg med kode fra sikkerhetskortet. Alternativt send skriftlig anmodning eller oppsøk et Nordea-kontor, men ring +47 23206001 på forhånd for å avtale tid. Nordea Fondene, Nordea Liv, Nordea Finans eller Nordea Markets krever egne anmodninger.
Steder med innskuddsautomat
Innskuddsautomatene tar i mot NOK og valuta. Søk etter steder med innskuddsautomat. Tips:legg inn by eller kontornavn og huk av for "Innskuddsautomat" i boksen "Vis steder med...".